“Mulle on palju meeldivam tekitada positiivseid emotsioone kui tõsise näoga näidata, et oskan teha shimmyt…”

Intervjuu Alexey Ryaboshapkaga

Alexey Ryaboshapka

Alexey Ryaboshapka

Kuidas Te enda jaoks idamaise tantsu avastasite ning miks Te otsustasite sellega tegeleda?

See oli kõigest juhus, mitte kaalutletud otsus või soov. Ma töötasin fitness-klubis instruktori ja koreograafina ning idamaad olid sel hetkel niivõrd aktuaalsed, et mulle ei jäänud lihtsalt valikut. Kui banaalselt see ka ei kõlaks, aga idamaised muinasjutud ja armastus kultuuri vastu ei juhtunud just mu õpetamise alguses 🙂

Te olete tuntud oma humoorikate esinemiste – paroodiate ja teatraalsete etteastete poolest. Kust te selleks inspiratsiooni saate.

See minu esinemine [erinevate tantsijate paroodia – RaksEstonia] mulle ei meeldi 🙂 See oli spontaanne ja täiesti ette valmistamata, niiöelda nali omade vahel. Kõik naersid ja parodeeritavad ei solvunud :).

Aga kui rääkida üldiselt esinemisel huumori kasutamisest… Ma isegi ei tea, ma lihtsalt ei kujuta ennast laval tõsise tantsijana, näiteks baladi-stiilis, ette 😉 Ma pean kõhutantsu naiselikuks kunstiks ning mehed võivad selles kunstis osaleda, ent nad peavad leidma muid esinemisvorme, tegema show-d, tantsima folkloori või kasutama laval rohkem interaktiivseid võtteid. Mina leidsin enda jaoks oma stiili, ma ei taha oma laval esinemistesse tõsiselt suhtuda, mulle on palju meeldivam tekitada positiivseid emotsioone kui tõsise näoga näidata, et oskan teha shimmyt ja tunnen tehnikat 🙂 Mul on palju õpilasi ja nemad on minu töö tõestuseks, aga mitte minu esinemised 🙂

Alexey Ryaboshapka

Alexey Ryaboshapka

Teie stuudio Ukrainas töötab “Kõhutantsu meistrite professionaalse liiga”-meetodil. Mida see meetod endast kujutab?

Idamaiste tantsude professionaalne liiga on rahvusvaheline organisatsioon, mis ühendab paljusid idamaise tantsu stuudioid, paljusid pedagooge ning festivalide korraldajaid erinevatest riikidest. Meie stuudio on pedagoogidele ja tantsijatele konsultatsioonikeskuseks. Me aitame neil lahendada probleemseid küsimusi, kasutades liigat vedavate pedagoogide õpetamis- ja organiseerimiskogemust. Ja meil on, mida nendega jagada, meil on ju üle 20 aasta õpetamiskogemust.

Mis on kõige olulisem, mida tantsijad Teie kursustel õpivad või teada saavad? Miks nad peaksid Teie kursustele tulema?

Ah, mis te nüüd… Üldse, nad ei pea tulema 🙂 Ma püüan jagada seda, mida tean, ning vastata kõikidele teid huvitavatele küsimustele. Loodan, et me veedame hästi koos aega 😉

RaksEstonia tänab Jelena Topkinat tõlkeabi eest!

Leave a Reply

