“Ei ole midagi võimatut! Kõik tuleb omal ajal!”

Isar al-Aziz ja tema tantsuperekond

Isar Al-Aziz ja tema tantsuperekondVäikeses Kiviõli linnas Kirde-Eestis said viis aastat tagasi kokku noored ja töökad  tüdrukud, kes soovisid oma elu tantsuga kaunistada. Noor ja kogemusteta Isar jagas ülejäänutega oma teadmisi ning püüdis neile õpetada seda, mida ise oskas. Nii hakkasid tüdrukud õhtuti tantsusaalis kohtuma, et kaunist tantsumaailma tundma õppida, uusi numbreid välja mõelda ning omavahel ideid jagada. Päeva järel läks päev, kuu järel lendas kuu ning Isar ja tema sõbrad õppisid, arenesid, tegid väga palju trenni ning otsustasid lõpuks linnaelanikele näidata, mida nad selle ajaga saavutanud on. Nad õppisid selgeks tantsud, õmblesid endale kostüümid, ei maganud ei päeval ei ööl, trükkisid kuulutused, valmistasid ette programmi… ja nii sai teoks nende esimene kontsert, mis linnaelanikele hullupööra meeldis.

Isar 2Sellest ajast peale korraldavad Isar ja kaunid tantsijad Kiviõli elanikele iga poole aasta tagant tõelise peo, kinkides neile naeratusi ja rõõmu. Isar ise ütleb, et ta poleks kunagi arvanud, et tema unistused ja fantaasiad tüdrukute abiga sellise tulemuseni jõuavad:  “Meie ühise loometegevuse käigu me õppisime palju, naersime ja nutsime koos, kukkusime ja tõusime püsti, toetasime üksteist ja uskusime iseendasse. Mulle ei meeldi tüdrukutest rääkida kui “oma õpilastest”, sest nad kõik on minu jaoks kõige tõelisem perekond. Nad aitavad mul edasi minna ja areneda. Mina annan neile oma teadmised, oma emotsioonid ja suure osa oma südamest.”

Isar 3“Minu tantsuperekond on mulle elus palju õpetanud ning ma loodan, et ma olen neile edasi andnud headust ja hingevalgust. 2013.aastal, endalegi ootamatult, otsustasime sõita Tallinna konkursile ning tulemus ületas kõiki ootusi!* Mind täitis rõõm ja uhkus oma tüdrukute üle ning ma sain juhendajana uut jõudu. Kui mõistad, millise tulemuse toovad töö ja pingutus, siis see on kirjeldamatu ning suurepärane tunne. Ja sa saad aru, et pole midagi võimatut! Kõik tuleb omal ajal. Aga oluline on uskuda ja mitte kunagi alla anda!”

* Isar Al-Azizi juhendatavad osalesid 2013.aasta novembris konkursil “Kõhutantsutähed”: harrastajate kategooria võidu saavutas Albina Ajukajeva, kolmandale kohale tuli Ksenija Dorsh.

2 thoughts on ““Ei ole midagi võimatut! Kõik tuleb omal ajal!”

Leave a Reply

