Idamaine Tantsustuudio Luxor

Valentina Antonova

Valentina Antonova. Foto: Lemon Seed

Valentina Antonova. Foto: Lemon Seed

Idamaine tants tuli minu ellu rohkem kui kümme aastat tagasi. Armusin sellesse kohe ja tingimusteta. Lisaks idamaade tantsukunstile, olen kogunud lavakogemust erinevatel ilukonkurssidel, töötanud varietees, erinevates show’des ja mujal.

Peale lapse sündi otsustasin, et tahan teha oma lemmikharrastusest elukutse. Olen kahe Tallinna idamaise restorani – Caravan Grill ja Caravan House – resident-tantsija. Peale show’d tulevad tihti minu juurde tänulikud külastajad ja tahavad teada: „Kuidas on võimalik samamoodi tantsima õppida?“

Valentina Antonova. Foto: Lemon Seed

Valentina Antonova. Foto: Lemon Seed

Mingil hetkel mõistsin, et on vaja avada oma tantsustuudio. Nii sündiski Idamaine Tantsustuudio Luxor! Tantsustuudio avamisele kulus küllaltki palju aega, kuna ettevalmistusprotsessi suhtusin väga tõsiselt: tuli tegeleda tantsu õppekavade koostamise, õpetamise metoodikaga jne. Lisaks sellele otsustasin sisse viia meistriklassi süsteemi ja loengud, kus õpilased õpivad lisaks koreograafiat ja saavad teoreetilisi teadmisi kõhutantsu legendide ja diivade, tantsu ajaloo, rütmide ja muusikainstrumentide kohta. See tähendab, et õpetame kõike, mida läheb vaja idamaise tantsu tantsijatel.

Valentina Antonova. Foto: Lemon Seed

Valentina Antonova. Foto: Lemon Seed

Tegeleme koolis ka coachingprogrammiga – see on minu algatus. Asi on selles, et paljud tantsijad töötavad oma õpetajate juures stuudiotes aastaid ja tihtilugu tammuvad ühel kohal. Aga kui tütarlaps, kel on head eeldused, tahab töötada, ei tea, millest alustada ja kuidas seda oleks kõige parem teha. Me töötame temaga koos, individuaalselt: valime välja repertuaari, õpime uusi tantsuseadeid, mida ma teen ise, arvestades tantsija temperamenti ja isikupära. Samuti vaatame üle tantsija kogu pildi – soengust kuni meigi ja kostüümini.

Valentina Antonova. Foto: Lemon Seed

Valentina Antonova. Foto: Lemon Seed

Õnneks olen ka ise jumestaja-meigikunstnik ja saan aru spetsiaalse meigi eelistest. Samuti õmblen ise kõik esinemiskostüümid, nii et võin anda asjalikke soovitusi lavakostüümide valikul ja õmblemisel. Programmi kuulub ka fotosessioon tantsija portfoolio täiendamiseks.

Oma stuudio avasin alles 2015. aastal, kuigi tantsuõppega olen tegelenud juba palju aastaid. Praegu töötavad minu õpilased aktiivselt ja ma näen suurepäraseid tulemusi. Loodan, et lähitulevikus me juba astume lavale ja näitame ennast.

Valentina Antonova. Foto: Lemon Seed

Valentina Antonova. Foto: Lemon Seed

Ise ma õppisin kõhutantsu tunnustatud Egiptuse, Vene, Eesti ja teiste maade esindajate käest. Käesoleval ajal õpin Mona Amari online koolis (Venemaa). Informatsiooni minust ja meie idamaisest tantsustuudiost „Luxor“ leiate aadressilt: www.valkiria.ee

Leave a Reply

